You are not logged in.

This website uses cookies. By continuing to use our site you declare your agreement. More Information

Dear visitor, welcome to Game it Spielwaren Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Plueschtoaster

Professional

• "Plueschtoaster" started this thread

Date of registration: Aug 7th 2011

Occupation: Zerspanungsmechaniker

• Send private message

1

Monday, November 5th 2018, 4:55am

Verkaufe: Imperial Knight Errant

Ahoi

Ich möchte euch hier einen Fertigen Knight anbieten. komplett Gebaut, Gebased und Bemahlt. Die bemhlung ist ein guter Vitrinen Standard, und mir wurde Gesagt das der Preis auf Grund dessen gerechtfertigt ist.

Ich hätte gern 199 Eus dafür oder GW Stuff Aus Ramins Laden der etwa den selben Wert Hat.

20180701_055529 by Lars-Oleg Röhr, auf Flickr

Weitere Bilder Findet ihr auf meiner Flickr Seite =)

Falls ein Tausch Bevorzugt wird würde ich gegen (beides OVP) Eine Renegade Box und einen Primaris Redemptor Dreadnought Tauschen. Beides zusammen hätte einen wert von 220 eus Minus die 10% (weil über 100 eus) Wären wir bei 198 Eus